Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků – Markéta Smejkalová
Markéta Smejkalová
Bachelor's thesis
Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků
Pupils view on the purpose of dialogue-based learning in process of education
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam dialogického vyučování z perspektivy žáků na základních školách. Práce se opírá o koncept propojení řeči a myšlení, což je klíčovým prvkem dialogického vyučování, které podněcuje aktivní zapojení žáků a má pozitivní vliv na jejich učení. Teoretická část prezentuje vlivné psychologické teorie a různé aspekty výukové komunikace. Empirická část je zaměřena na kvalitativní …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on pupils view on the purpose of dialogue-based learning in process of education. It emphasizes the concept of the connection between speech and thought as a key element of dialogic teaching, which encourages students to actively participate and has a positive impact on their learning. The theoretical part presents influential psychological theories and various aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nmp1f/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Martin Fico
- Reader: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Civics and Basics of Social Studies for Education / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová -
Dramatická výchova jako prostředek zlepšení komunikace na základní škole
Lucie KRAMPLOVÁ -
Komunikace mezi pedagogy a žáky
Adam Albrecht -
Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování
Jaroslava ZAJÍČKOVÁ -
La competencia intercultural y la comunicación no verbal en el aula de ELE: análisis y comparación de manuales checos y espa?oles
Rosa SÁNCHEZ SÁEZ -
Mapovanie bariér neziskových organizácií v poskytovaní rozvojovej pomoci v Tanzánii v oblasti Arusha
Sabína Bieliková