Markéta Smejkalová

Bakalářská práce

Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků

Pupils view on the purpose of dialogue-based learning in process of education
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam dialogického vyučování z perspektivy žáků na základních školách. Práce se opírá o koncept propojení řeči a myšlení, což je klíčovým prvkem dialogického vyučování, které podněcuje aktivní zapojení žáků a má pozitivní vliv na jejich učení. Teoretická část prezentuje vlivné psychologické teorie a různé aspekty výukové komunikace. Empirická část je zaměřena na kvalitativní …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on pupils view on the purpose of dialogue-based learning in process of education. It emphasizes the concept of the connection between speech and thought as a key element of dialogic teaching, which encourages students to actively participate and has a positive impact on their learning. The theoretical part presents influential psychological theories and various aspects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Martin Fico
  • Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání / Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání