Návrh strategie zajištění kvality pro aplikaci strojového učení – Yad Ghazi Othman
Yad Ghazi Othman
Bakalářská práce
Návrh strategie zajištění kvality pro aplikaci strojového učení
Designing a Quality Assurance Strategy for a Machine Learning application
Abstract:
In this paper, the thesis analyzes how to go about formulating a Quality Assurance (QA) plan for a Machine Learning (ML) program, specifically focusing on a ML algorithm for a classification task. There is a rising need for methods to verify the accuracy and reliability of ML programs. The study begins by elucidating the primary difficulties associated with QA in ML applications, and then proposes …víceAbstract:
Práce analyzuje, jak postupovat při formulování plánu zajištění kvality (QA) pro program strojového učení (ML), konkrétně se zaměřením na algoritmus ML pro klasifikační úlohu. Roste potřeba zajistit důvěryhodnost a přesnost aplikací ML. Studie začíná objasněním primárních obtíží spojených se zajišťováním kvality v aplikacích ML a poté navrhuje rámec pro jejich řešení. Navrhovaný rámec zahrnuje automatizované …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MSc. Luis Antonio Beltran Prieto
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Othman, Yad Ghazi. Návrh strategie zajištění kvality pro aplikaci strojového učení. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Software Engineering / Software Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová