Srovnání náročnosti nákupního procesu a dostupnosti běžných potravin proti potravinám bezlepkovým – Bc. Martina Štěpařová
Bc. Martina Štěpařová
Master's thesis
Srovnání náročnosti nákupního procesu a dostupnosti běžných potravin proti potravinám bezlepkovým
Comparison Severity of Shopping Process and Availability of Ordinary Food and Gluten-free Food
Anotácia:
Tato diplomová práce je členěna na dvě části – teoretickou a praktickou.Teoretická část je založena na popisu chování při nakupování a rozhodovacím procesu, faktorech ovlivňujících nákupní chování a dispoziční řešení prodejen. Praktická část je poté založena na porovnání náročnosti nákupního procesu – a to konktrétně mezi potravinami bezlepkovými a běžnými potravinami s obsahem lepku. Práce se v tomto …viacAbstract:
This thesis is divided to two parts - a theoretical one and a practical one. The theoretical part is based on the description of behavior while shopping and the decision-making process, on the factors that affect the shopping behavior and the stores layout. The practical part is based on comparing the difficulties of the shopping process - specially when it comes to differences between shopping for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPAŘOVÁ, Martina. \textit{Srovnání náročnosti nákupního procesu a dostupnosti běžných potravin proti potravinám bezlepkovým}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/8cd1av/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Jakub Němčík -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický
Názov
Vložil
Vložené
Práva