Bc. Martin Pitrman
Master's thesis
Online marketing v bankovním sektoru
Online marketing in the banking sector
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online marketingem v bankovním sektoru. V teoretické části je definováno několik základních pojmů spojených s online marketingem, segmentací, digitalizací a CRM jako celku z pohledu několika českých i zahraničních autorů. Analytická část práce se věnuje návrhu postupu pro BTL kampaň, která byla následně i realizována na klientském portfoliu jedné banky působící na českém trhu …moreAbstract:
The diploma thesis focus on online marketing in the banking sector. It is defined in the theoretical part a few basic terms associated with online marketing, segmentation, digitalization and CRM in general from the point of view of several Czech and foreign authors. The analytical part of the work focus on the draft of the procedure for a BTL campaign, which was subsequently also implemented on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Reader: Darius Maraulas, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights