Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age – Eva ODVÁRKOVÁ
Eva ODVÁRKOVÁ
Bachelor's thesis
Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Abstract:
Bakalářská se zabývá rozvíjením elementárních matematických představ u předškolních dětí. Teoretická část se věnuje hře dítěte v předškolním věku, popisuje význam pohybu u dítěte a vymezuje matematické představy a základní matematické pojmy, které by dítě předškolního věku mělo znát. V praktické části je vytvořeno několik her rozvíjející matematické představy, hry jsou rozděleny tématicky do čtyř skupin …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of elementary mathematical concepts of preschool age children. The theoretical part is devoted to preschool children?s game, the importance of children?s physical activity and defined mathematical concepts and the basic mathematical terms which the preschool children should be familiar with. The practical part of thesis is created a few games that developing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. RNDr. Jan Melichar, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ODVÁRKOVÁ, Eva. \textit{Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/8d2wfn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ODVÁRKOVÁ, Eva. Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Matematické představy u dětí s narušenou komunikační schopností
Kristýna Havlíčková -
Návaznost výuky matematiky 1. stupně ZŠ na matematické představy předškolních dětí z hlediska rozvoje klíčových kompetencí
Lenka BALVÍNOVÁ -
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (PAS). (matematické představy)
Kateřina LÖRINCOVÁ -
Matematické představy dítěte před zahájením školní docházky
Markéta ČECHOVÁ -
Matematické představy dětí při zápisu do první třídy
Vladimíra Palová -
Hra je hra je hra
Bára Purmová -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ