Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o. – Zuzana Zeťová
Zuzana Zeťová
Diplomová práce
Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o.
The Project of Developing Event Marketing Activities at the Company ZELENKA Czech Republic s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit ve společnosti ZELENKA Czech Republic, s.r.o. V rámci teoretické části je zpracována literární rešerše oblasti event marketingu, obsahující úvod do této problematiky a strategii plánování eventů. Dále jsou popsány teoretické poznatky týkající se vztahu se zákazníky. Praktická část práce obsahuje seznámení se se společností ZELENKA Czech …víceAbstract:
This thesis is focused on development of event marketing activities in company ZELENKA Czech Republic, s.r.o. The theoretical part contains introduction to event marketing and strategy of event planning. Theoretical knowledge concerting the relationships with customers is also described. The practical part includes introduction of company ZELENKA Czech Republic, s. r. o. and the concept of ZELENKA …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEŤOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8d614c/.
Jak správně citovat práci
Zeťová, Zuzana. Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o.. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová