Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace – Bc. Eliška Jodasová, DiS.
Bc. Eliška Jodasová, DiS.
Diplomová práce
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Historical development of advertising and changes of persuasive communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a proměny persuasivní komunikace. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na definice pojmů reklama, komunikační mix a persuasivní komunikace. V teoretické části se nachází i popis historického vývoje reklamy a nové trendy v reklamě. Praktická část diplomové práce se zabývá kvalitativním výzkumem, který byl prováděn prostřednictvím polostrukturovaného …víceAbstract:
My diploma thesis is focused on development of advertisement and changes of persuasive communication. Theoretical part consists of the definition of the terms advertisement, communication mix and persuasive communication. You can also find a describtion of the historical developement of advertising and new trends in this part. Practical part my diplome thesis is focused on quality research, which was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/moxx9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Současný stav a předpokládaný vývoj mediálního trhu v ČR
Martin Vlasák -
Ruská reklama (vývoj a současný stav)
Veronika PEKARČÍKOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková