Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace – Bc. Eliška Jodasová, DiS.
Bc. Eliška Jodasová, DiS.
Master's thesis
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Historical development of advertising and changes of persuasive communication
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a proměny persuasivní komunikace. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na definice pojmů reklama, komunikační mix a persuasivní komunikace. V teoretické části se nachází i popis historického vývoje reklamy a nové trendy v reklamě. Praktická část diplomové práce se zabývá kvalitativním výzkumem, který byl prováděn prostřednictvím polostrukturovaného …moreAbstract:
My diploma thesis is focused on development of advertisement and changes of persuasive communication. Theoretical part consists of the definition of the terms advertisement, communication mix and persuasive communication. You can also find a describtion of the historical developement of advertising and new trends in this part. Practical part my diplome thesis is focused on quality research, which was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/moxx9/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Dittrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Současný stav a předpokládaný vývoj mediálního trhu v ČR
Martin Vlasák -
Ruská reklama (vývoj a současný stav)
Veronika PEKARČÍKOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková