Kateřina Paterová
Bachelor's thesis
Umění jako investice
Art as an investment
Abstract:
Tématem bakalářské práce je umění jako investice. Definuje a popisuje základní pojmy a hlavní aktéry figurující na trhu s uměním. Zahrnuty jsou údaje nejen ze světového trhu s uměním, ale pro srovnání jsou přiložené také údaje vztahující se k České Republice. V další části jsou popsány metody a praktické kroky, které se využívají při oceňování uměleckých děl. Ke konci práce jsou uvedeny strategie pro …moreAbstract:
This bachelor thesis is aimed at art as an investment. At first, the thesis defines and subscribes basic concepts and main participants on the art market. The thesis works not only with the world concept of the art market, but also brings information about the art market in the Czech Republic. The next section describes the methods and practical steps, which are used in art appraisal. The final part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27493
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Irena Tyslová
- Reader: Simona Juračková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro Investice do zahraničí
Kateřina Kunešová -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Brandová strategie pro FMCG značku
Sviatlana Listratsenka -
Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky
Ondřej Teichman -
Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy
Gabriela Janovská -
Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
Tomáš Ajksner -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Analýza prodejů uměleckých děl v aukčních síních České republiky v letech 2001-2020
Jaromír Vondra