Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu – Bc. Doležal Doležal
Bc. Doležal Doležal
Diplomová práce
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje základní poznatky k pochopení samotného hédonismu, konzumní společnosti a blahobytu. Dále pak pracuje s jednotlivými faktory, které tvoří tyto pojmy. Převážně se jedná o tematiku spjatou s penězi a štěstím. Konzumní společnost, spotřební kultura, minimalismus a v neposlední řadě i škály, kterými lze tyto faktory měřit. Peníze jsou v současné době základem jednotlivých …víceAbstract:
This diploma thesis entitled "Consumer hedonism and the search for happiness in a welfare society" contains basic knowledge to understand the very hedonism, consumer society and welfare. The diploma also works with the individual factors that make up these concepts. This is mostly a topic related to money and happiness. Consumer society, consumer culture, minimalism and last but not least the scales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oirar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Friedmannová Friedmannová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Kristína Repaská -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková -
Proměny životního stylu – predátorský hédonismus nebo dobrovolná skromnost?
Olga Maříková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Daniel Prejza -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Monika Berková