Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu – Nikola Vidová
Nikola Vidová
Bachelor's thesis
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu
Abstract:
Vidová N. Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2019Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvořená za použití lokálních i internetových marketingových nástrojů. Při tvorbě designu i marketingové propagace …moreAbstract:
Vidová N. Proposal of marketing strategy and design for new-emerging patisserie company. Bacheor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019The bachelor thesis is focused on the proposal of marketing strategy and design for the new-emerging patisserie company Sladký kútik. The marketing campaign is created by using local and internet marketing tools. The design and marketing promotion is based on …moreAbstract:
Vidová N. Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu. Bakalárska práca. Brno: Mendelova Univerzita v Brne, 2019Bakalárska práca je zameraná na návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvorená za použitia lokálnych aj internetových marketingových nástrojov. Pri tvorbe dizajnu aj marketingovej propagácie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIDOVÁ, Nikola. \textit{Návrh marketingovej stratégie a~dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/8dt1sg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová