Pavel Kuznetsov

Bakalářská práce

Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání

The use of digital marketing as a tool for competitiveness in family business
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší využití digitálního marketingu jako nástroje konkurenceschopnosti v praxi rodinného podnikání. Cílem práce bylo na základě provedených analýz vyhodnotit efektivitu digitálního marketingu rodinného podniku. Navrhnout doporučení a nástroje, které povedou k využití trendových nástrojů digitálního marketingu pro rozvoj a propagaci analyzované firmy.
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of digital marketing as a tool of competitiveness in the practice of family business. The goal of the work was to evaluate the effectiveness of digital marketing of a family business based on the performed analyses. To propose recommendations and tools that will lead to the use of trending digital marketing tools for the development and promotion of the analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní