Bc. Lukáš Kavka

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Kofola. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. V teoretické části se tato práce zabývá vymezením marketingového mixu s následným popisem jeho dílčích nástrojů a jejich nynějších trendů. V praktické části následuje bližší seznámení s marketingovým mixem …více
Abstract:
This work deals with the marketing mix of Kofola. The aim of the diploma thesis is to evaluate the marketing mix settings of the selected company and propose possible improvements in the necessary areas. In the theoretical part, this thesis deals with the definition of the marketing mix followed by a description of its sub-tools and their current trends. In the practical part, a closer acquaintance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/oqve0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing