Bc. Lukáš Kavka

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Kofola. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. V teoretické části se tato práce zabývá vymezením marketingového mixu s následným popisem jeho dílčích nástrojů a jejich nynějších trendů. V praktické části následuje bližší seznámení s marketingovým mixem …more
Abstract:
This work deals with the marketing mix of Kofola. The aim of the diploma thesis is to evaluate the marketing mix settings of the selected company and propose possible improvements in the necessary areas. In the theoretical part, this thesis deals with the definition of the marketing mix followed by a description of its sub-tools and their current trends. In the practical part, a closer acquaintance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing