Sémiotika v marketingové komunikaci – Bc. Pavla Reslová
Bc. Pavla Reslová
Diplomová práce
Sémiotika v marketingové komunikaci
Semiotics in marketing communication
Anotace:
Cílem této práce bylo komplexně zmapovat marketingovou komunikaci vybraného subjektu s dílčím cílem vytvořit dle prezentačních materiálů profil komunikace podniku. Součástí byla také komparace mezi skutečnou a zamýšlenou image a poukázání na šumy, které mohou tento proces narušit. Pro účel této práce byly vybrány čtyři vizuály. Pro získání zamýšlené image byl proveden polostrukturovaný rozhovor s …víceAbstract:
The aim of this work was to comprehensively map the marketing communication of the selected subject with the partial goal of creating a company communication profile according to the presentation materials. Another aim is to compare the real and the intended image and to point out the noises that can disrupt this process. Four visuals were selected for the purpose of this thesis. To obtain the intended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Aroma marketing v marketingové komunikaci
Clare Nižníková -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Pavla Koutná
Název
Vložil
Vloženo
Práva