Bc. Adam Průša

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocením účinnosti jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. V rámci podpory prodeje se zaměřuje především na spojení forem online marketingu a forem osobních setkání, jako jsou např. eventy. V závěru práce je provedeno vyhodnocení. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti jednotlivých marketingových nástrojů, spojených s konkrétním typem rozvojového programu.
Abstract:
This bachelor thesis aims at the efficacy evaluation of individual marketing communication tools. As part as sales promotion it is focused primarily on connecting online marketing and a marketing events series. In the end the evaluation is carried out. The objective of the thesis is to evaluate the efficacy of selected marketing tools as related to specific types of training seminars.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní