Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy – Iva RYZÁKOVÁ
Iva RYZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy
Prevention of problematic behavior of pupils with Asperger syndrome in case of primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifiky a diagnostikou dětí s Aspergerovým syndromem, možnostmi integrace do běžné základní školy, zřízením funkce asistenta pedagoga a zejména prevencí problémového chování těchto žáků v podmínkách základní školy. Výzkumná část je zaměřena na spolupráci rodičů s asistentem pedagoga, třídním učitelem, resp. pedagogickými pracovníky školy.Abstract:
This bachelor thesis looks into specifics and diagnostic of children with Asperger syndrome and their possible integration into regular primary school by a creation of teacher?s assistant and by prevention of problematic behavior of these pupils in conditions of primary school. The research part is focused on cooperation between parents and teacher?s assistant, class teacher, generally pedagogical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYZÁKOVÁ, Iva. \textit{Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8efzpb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYZÁKOVÁ, Iva. Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Efektivita kognitivně behaviorální terapie u tělesné dysmorfické poruchy
Kateřina Tichá -
Kognitivně behaviorální terapie insomnie
Lukáš Kolomazník -
Sokratova metoda dialogu jako nástroj kognitivně-behaviorální terapie v kontextu úzkostných poruch
Štěpánka Soukupová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Problematika sexuality a sexuální výchovy u žáků s poruchou autistického spektra
Vlasta Slováčková -
Faktory ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra
Michaela Bibenová