Postoje učitele MŠ, ZŠ a SŠ k inkluzi autistických dětí v běžných třídách – Martina SOBĚHARTOVÁ
Martina SOBĚHARTOVÁ
Bakalářská práce
Postoje učitele MŠ, ZŠ a SŠ k inkluzi autistických dětí v běžných třídách
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou postoje učitelů mateřských, základních a středních škol na inkluzi autistických dětí do běžných tříd. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které se týkají autismu. Je rozdělena na čtyři kapitoly, které se zabývají základními pojmy, popisem jednotlivými druhů, charakteristickými symptomy a diagnostikou …víceAbstract:
The theme of this thesis is find out the attitudes of teachers of kindergartens, primary and secondary schools on the inclusion of autistic children in mainstream classes. The work is divided into two parts - part theoretical and part practical. The theoretical part defines the basic concepts that relate to autism. It is divided into four chapters that deal with basic concepts, a description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBĚHARTOVÁ, Martina. Postoje učitele MŠ, ZŠ a SŠ k inkluzi autistických dětí v běžných třídách. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace postižených dětí na první stupeň základních škol a postoje učitelů prvního stupně k integraci
Radka Melicherová -
Postoje učitelů k integraci ve školní TV na Vyškovsku
Barbora PROCHÁZKOVÁ -
Postoje učitelů k integraci ve školní TV
Lucie HRABICOVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy v Moravskoslezském kraji
Radmila PIVOŇKOVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a znevýhodněním pro společné vzdělávání ve školní tělesné výchově na Hranicku
Klára ČADROVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Šárka KYLAROVÁ -
Postoje učitelů ZŠ k integraci ve školní TV
Jan DALEKÝ