Martina SOBĚHARTOVÁ

Bachelor's thesis

Postoje učitele MŠ, ZŠ a SŠ k inkluzi autistických dětí v běžných třídách

Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou postoje učitelů mateřských, základních a středních škol na inkluzi autistických dětí do běžných tříd. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které se týkají autismu. Je rozdělena na čtyři kapitoly, které se zabývají základními pojmy, popisem jednotlivými druhů, charakteristickými symptomy a diagnostikou …more
Abstract:
The theme of this thesis is find out the attitudes of teachers of kindergartens, primary and secondary schools on the inclusion of autistic children in mainstream classes. The work is divided into two parts - part theoretical and part practical. The theoretical part defines the basic concepts that relate to autism. It is divided into four chapters that deal with basic concepts, a description of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOBĚHARTOVÁ, Martina. Postoje učitele MŠ, ZŠ a SŠ k inkluzi autistických dětí v běžných třídách. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/