Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy – Eva HRBÁČKOVÁ
Eva HRBÁČKOVÁ
Master's thesis
Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy
Intervention of specific reading disorders with a focus on the use of special aids and techniques for pupils in the third grade of primary school
Anotácia:
Práce se zabývá intervencí specifické poruchy čtení u dětí na základní škole. Zaměřuje se na používání speciálních pomůcek, metod a technik při intervenci dyslexie. V rámci pozorování jsme zjistili, jaké pomůcky, metody a techniky se používají na různých základních školách. Ve školách byly pořízené i fotografie pomůcek. Zjistili jsme, že intervence dyslexie na základních školách probíhá přímo ve vyučování …viacAbstract:
This thesis deals with the intervention of specific reading disorder in primary school children. It focuses on the use of special aids, methods and techniques in dyslexia intervention. Observations were made to find out what aids, methods and techniques are used in different primary schools. Photographs of the aids were also taken in the schools. We found that dyslexia intervention in primary schools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBÁČKOVÁ, Eva. \textit{Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/8fbxjc/.
Jak správně citovat práci
HRBÁČKOVÁ, Eva. Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education / Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education
Práce na příbuzné téma
-
Montessori matematické pomůcky v základní škole speciální
Renata Lacinová -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Využití iPadu při výuce v základní škole speciální
Kateřina Šírová -
Využití didaktických pomůcek na základní škole speciální
Radislava Fantová -
Ověřování didaktické pomůcky u žáků se souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Veronika Hortová -
Didaktické pomůcky a metody používané u žáka s poruchou autistického spektra na prvním stupni základní školy speciální
Hana Pleskačová -
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Iva Ševčíková -
Studijní opora předmětu „Potraviny a výživa“ pro 3. ročník střední hotelové školy
Eliška Horáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva