Porovnání vlastností výrobků za účelem analýzy trhu hygienických papírů – Veronika Boharčíková
Veronika Boharčíková
Bakalářská práce
Porovnání vlastností výrobků za účelem analýzy trhu hygienických papírů
Comparison of product properties to analyze the hygiene paper market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení vlastností výrobků firmy Harmony v porovnání s konkurenčními výrobky na trhu hygienických produktů. Důležité je také postavení a všeobecné vnímaní výrobků této značky v konkurenčním prostředí, které je zajištěno, stejně jako výše uvedené, dotazníkovým šetřením a jeho dalším vyhodnocením. Z tohoto empirického zkoumání jsou v závěru navržená doporučení …víceAbstract:
This bachelor's thesis will focus on the analysis and evaluation of the properties of Harmony products in comparison with the competing hygiene brands that are currently available on the market. The evaluation of the results of the conducted survey reflect the product's position and general perception are also important to Harmony in a competitive environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qawu3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza hotelu The Grand Mark
Jan Huška -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Vliv pigmentů na vlastnosti plastového výrobku
Václav Janoštík -
Vliv orientace modelu při 3D tisku na mechanické vlastnosti výrobku
Matěj Kameník -
Vývoj nového mléčného výrobku s upravenými dietetickými vlastnostmi
Natálie Kamarýtová -
Vztah mezi designem, vývojem výrobku a vlastnostmi textilního materiálu při 3D modelování oděvů a technické konfekce
Denisa Salačová -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá