Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel – Barbora HAMPLOVÁ
Barbora HAMPLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Luxury Marketing Analysis of Chanel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury …víceAbstract:
Aim of this bachelor thesis is concerned about luxury and Luxury marketing. Preliminary describes luxury itself, history, dimensions of perception and categories. Thesis is also focused on specifics of luxury industry, trends, keys to success and industry where luxury is the most represented. The second part deals with Luxury marketing, trends, strategies and marketing mix. Luxury customers and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMPLOVÁ, Barbora. Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
David Voráček -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova