Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select – Lucie BOROVKOVÁ
Lucie BOROVKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select
Analysis of chosen quality mark (Programme CzQ): Horeca Select
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat silné a slabé stránky značky Horeca select, která je zařazena do Programu Česká kvalita. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření u spotřebitelů, výrobců a správce značky.Abstract:
The aim of this thesis was to analyze the strengths and weaknesses Horeca Select brand, which is included in the Czech Quality Programme. The analysis was conducted through a questionnaire survey among consumers, manufacturers and brand manager.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
18537
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOROVKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/8g47eg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOROVKOVÁ, Lucie. Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
Kamila HÁLOVÁ -
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
Aneta BEZEMKOVÁ -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Kvalita a bezpečnost dětských hřišť v kontextu značky kvality "Hřiště-sportoviště-tělocvična - OVĚŘENÝ PROVOZ"
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Kateřina Forgáčová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights