Alena Sedlačíková

Bakalářská práce

Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem

Management of marketing campaigns and utilization of new forms of communication in customer relationship management
Anotace:
Ve své práci se zabývám novými trendy v marketingu, konkrétně e-mail marketingem, virálním marketingem, čárovými kódy, mobilním marketingem a sociálními sítěmi. Uvedené trendy popisuji, analyzuji z hlediska možností, které nabízejí, snažím se určit jejich vliv na řízení vztahu se zákazníky a zhodnotit jejich dopad a efektivnost. Součástí práce je také výzkum týkající se využití nejpopulárnější sociální …více
Abstract:
In my bachelor paper I deal with new trends in marketing, concretely with e-mail mareting, viral marketing, bar codes, mobile marketing and social networks. I describe them, analyse from the point of view of their potentialities, I try to identify their influence on customer relationship management and assess their impact and efficiency. One part of this bachelor paper is my own research on utilization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Miroslav Žebrák
  • Oponent: Miroslav Lorenc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21149

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management