Faktory ovlivňující výkonnost podniků – Bc. Nela Kraaböl
Bc. Nela Kraaböl
Diplomová práce
Faktory ovlivňující výkonnost podniků
Factors affecting businesses performance
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Faktory ovlivňující výkonnost podniků“ je nalezení klíčových faktorů, které působí na výkon vybraného podniku a návrh opatření směřujících ke zlepšení současné ekonomické situace podniku. Teoretická část práce je zaměřena na definování pojmu výkonnost a nalezení vhodných metod jejího měření, prostřednictvím kterých lze identifikovat vlivy dílčích faktorů. Podstatu praktické …víceAbstract:
The goal of the thesis: “Factors affecting businesses performance” is to identify the key factors effecting performance of chosen company and to propose measures that could improve current economic results of the company. The theoretical part is focused on defining the term performance and finding suitable methods of its measurement that enables to identify the impacts of partial factors. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ohow0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Ekonomická pridaná hodnota a hodnotenie výkonnosti firiem
Andrea Koščová -
Komparativní ekonomická analýza
Filip Drkal