Bc. Lucie Vlachová
Master's thesis
Brand building vybrané glampingové značky
Brand Building of Selected Glamping Brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na mapování charakteristik cílového publika v oblasti glampingového ubytování, jeho preference v komunikaci a klíčových prvcích pro tvorbu brand buildingu glampingové značky. Teoretický rámec objasňuje pojmy v oblasti značky a brand buildingu, digitální komunikace a samotný glamping. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, kvalitativní …moreAbstract:
This thesis aims to map the characteristics of the target audience in the realm of glamping accommodations, their communication preferences, and key elements for building the brand of a glamping establishment. The theoretical framework clarifies concepts related to branding, brand building, digital communication, and glamping itself. In the practical part, quantitative research is conducted through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vlachová, Lucie. Brand building vybrané glampingové značky. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš