Pavla Hofmanová
Bakalářská práce
Pedagogická asistence
Educational Assistance
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je pedagogická asistence. Cílem je porovnat, jakou mají pozici asistenti pedagoga v běžných základních školách a asistenti pedagoga v základních školách speciálních. Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí. Tvoří ji část teoretická a část empirická. Teoretická část se zabývá asistentem pedagoga, jeho zaměstnáváním, zřízení místa asistenta pedagoga, platem …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is educational assistance. The aim is to compare the position of teaching assistants in regular elementary schools and teaching assistants in special elementary schools. This bachelor thesis consists of two main parts. It is made up of a theoretical part and an empirical part. The theoretical part deals with the teaching assistant, his employment, the establishment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Kadavá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hofmanová, Pavla. Pedagogická asistence. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
11. 7. 2024