Bc. Kamil VYORAL

Bachelor's thesis

Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.

Proposal for the optimum e-marketing communication for MITAS A. G.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a. s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a …more
Abstract:
The scope of the bachelor´s thesis is to project the optimal e-marketing communication for MITAS a. s. The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part involves introduction to the relationship between the Internet marketing, e-marketing communication and communication mix with a view to e marketing. The practical part deals with communication mix in MITAS …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7418

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VYORAL, Kamil. Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.