Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s. – Bc. Kamil VYORAL
Bc. Kamil VYORAL
Bachelor's thesis
Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.
Proposal for the optimum e-marketing communication for MITAS A. G.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a. s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a …viacAbstract:
The scope of the bachelor´s thesis is to project the optimal e-marketing communication for MITAS a. s. The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part involves introduction to the relationship between the Internet marketing, e-marketing communication and communication mix with a view to e marketing. The practical part deals with communication mix in MITAS …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7418
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYORAL, Kamil. Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
Lukáš Janečka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Monika Lipková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova