Jindřiška Němcová
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Teaching Assistant as a Supportive Measure
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga na základní škole. Cílem bakalářské práce je představit asistenta pedagoga jako podpůrné opatření, se zaměřením na sociální vztahy. Teoretická část shrnuje základní informace o roli asistenta pedagoga, podpůrných opatřeních a pojetí asistenta pedagoga jako profese. V praktické části je popsán vlastní výzkum, jehož cílem bylo analyzovat činnost asistenta …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of the teaching assistant in primary school. The aim of the bachelor thesis is to present the teaching assistant as a support measure, with a focus on social relations. The theoretical part summarizes basic information about the role of the teaching assistant, support measures and the concept of teaching assistant as a profession. The practical part describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Kadavá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Jindřiška. \textit{Asistent pedagoga jako podpůrné opatření}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8h6ehe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němcová, Jindřiška. Asistent pedagoga jako podpůrné opatření. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights