Bc. Jan Svitavský

Master's thesis

Regulace reklamy na internetu

Advertising regulation on the Internet
Anotácia:
Tématem diplomové práce je regulace reklamy na internetu. V teoretické části jsem se zaměřil zejména na vymezení a definice základních pojmů, které s touto problematikou souvisí, a to na obecné vymezení marketingu, reklamy jako takové, druhy reklam a komunikační nástroje, jejichž prostřednictvím je reklama šířena. Dále tato práce blíže rozebírá reklamu na internetu a její regulaci z pohledu práva v …viac
Abstract:
Topic of the thesis is Regulation of Internet Advertisement. In theoretical part I focused on describing and defining terms related to this topic. Partciulary I focused on general definition of marketing, advertising itself, types of advertisement and communication tools used to spread advertisement. Further this thesis analyzes internet advertisement and its regulation by the Law of the Czech Republic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michaela Svitáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication