Štěpán Kubásek

Bakalářská práce

Analýza reálných dat ze hry League of Legends

Analysis of real data from the game League of Legends
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat reálná data využitím data miningových technik a výsledky analýzy interpretovat tak, aby pomohly maximálnímu počtu hráčů hry League of Legends. Analýza postupuje přesně podle metodiky CRISP-DM. K modelování jsou využity metody korelačních matic, k-means shlukování a gradient boosted rozhodovacích stromů poskytovaných nástrojem RapidMiner. Vybraný dataset obsahuje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse real data using data mining techniques and interpret the results of the analysis to help the maximum number of players who play the game League of Legends. The analysis precisely follows the CRISP-DM methodology and uses correlation matrices, k-means clustering, and gradient boosted decision trees provided by the RapidMiner tool. The selected dataset contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
  • Vedoucí: David Chudán
  • Oponent: Lukáš Švarc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83056