Poskytování outsourcingových služeb Activity Design – Zdenko Uher
Zdenko Uher
Bakalářská práce
Poskytování outsourcingových služeb Activity Design
Anotace:
Práca je zameraná na poskytovanie služieb spoločnosťou Activity Design. Jej účelom je priblížiť samotnú spoločnosť ako aj jej poskytované služby verejnosti. Práca vyústi v marketingový výskum, ktorý nám má priblížiť jednak chovanie zákazníkov a jednak ich spokojnosť s odvedenou prácou. Na základe výsledkov tohto výskumu následne práca poskytne nápady na zlepšenie pracovnej činnosti spoločnosti Activity …víceAbstract:
The work is focused on providing services by the company Activity Design. Its aim is to make closer the company itself as well as the services it provides to the public. The work will result in a marketing research with the purpose to outline acting of customers and their satisfaction with executed work. On the basis of the results of this research, the work will provide new ideas for improving the …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8hu0s7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný
Název
Vložil
Vloženo
Práva