Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. David Bělohlávek
Bc. David Bělohlávek
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením komunikační strategie vybraného podniku v kontextu současných trendů v oblasti marketingu a e-commerce. Teoretická část práce se zaměřuje na detailní rozbor konceptů marketingu, e-commerce, marketingového mixu a komunikačního mixu, s důrazem na jejich vzájemné propojení a význam pro efektivní budování značky a vztahů se zákazníky. V praktické části …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis and evaluation of the communication strategy of a selected company in the context of current trends in marketing and e-commerce. The theoretical part of the thesis focuses on a detailed analysis of the concepts of marketing, e-commerce, marketing mix and communication mix, with an emphasis on their interconnection and importance for effective brand building and customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bělohlávek, David. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák
Názov
Vložil
Vložené
Práva