Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o. – Magda BRENKOVÁ
Magda BRENKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o.
Analysis of the customer's satisfaction of the company SANS Cafe Ltd
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of the customers satisfaction surfy of the compa-ny SANS Cafe Ltd via a questionnaire surfy. The bachelor thesis is dividend into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is expressed the knowledge gainded from the literature focusing on customers, thein satisfaction and marketing research. The practical part deals with the specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRENKOVÁ, Magda. Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Jana Skřivánková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil