Magda BRENKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o.

Analysis of the customer's satisfaction of the company SANS Cafe Ltd
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V praktické části byla řešena konkrétní situace týkající se …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with an analysis of the customers satisfaction surfy of the compa-ny SANS Cafe Ltd via a questionnaire surfy. The bachelor thesis is dividend into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is expressed the knowledge gainded from the literature focusing on customers, thein satisfaction and marketing research. The practical part deals with the specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRENKOVÁ, Magda. Analýza spokojenosti zákazníků firmy SANS Cafe s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika