Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco – Monika Pavlíčková
Monika Pavlíčková
Bachelor's thesis
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Perceptions of Corporate Social Responsibility in society Atlas Copco
Abstract:
Pavlíčková, M. Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá vnímáním společenské odpovědnosti ve firmě zaměstnanci. Cílem této práce je zjistit, jak působí jednotlivé aktivity CSR na zaměstnance a zdali na ně propagace působí negativně či pozitivně. Teoretická část se věnuje sociálnímu marketingu …moreAbstract:
Pavlíčková, M. Perception of Corporate Social Responsibility at Atlas Copco. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The bachelor thesis deals with the employees' perception of social responsibility in the company. The aim of this thesis is to find out how individual CSR activities affect employees and whether the promotion has a negative or positive effect on them. The theoretical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
- Reader: Irena Antošová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLÍČKOVÁ, Monika. \textit{Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8iehdi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić