Měření spokojenosti studentů se službami přepravních společností – Thuy Trang Nguyen
Thuy Trang Nguyen
Master's thesis
Měření spokojenosti studentů se službami přepravních společností
Student Satisfaction Measurement with the Transport Companies Services
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti pražských vysokoškolských studentů se službami alternativních taxi společností – Bolt a Uber. Cílem práce je změřit míru spokojenosti vybraného segmentu se službami celkově i vůči jednotlivým dílčím vlastnostem. V rámci práce jsou také identifikovány faktory, které mají na spokojenost zákazníků vliv a jsou zde zkoumány vztahy mezi spokojenosti a jinými …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the satisfaction of Prague university students with the services of alternative taxi companies – Bolt and Uber. The aim of the thesis is to define the level of satisfaction of the selected segment with the services in general and with individual partial features. The work also identifies factors that affect customer satisfaction and examines the relationship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Thuy Trang. \textit{Měření spokojenosti studentů se službami přepravních společností}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8is9rm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the use of subsidies from European funds for companies providing transportation services
Kristian Pekar -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova