Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené – Bc. et Bc. Žaneta Petraturová
Bc. et Bc. Žaneta Petraturová
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
English language teaching of pupils with a concomitant hearing and mental impairment at primary schools for hearing impaired
Anotace:
Diplomová práce je věnována výuce anglického jazyka na základní škole u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením a možnostem využití různých metod práce při vyučování anglického jazyka. Teoretická část zahrnuje oblast sluchového a mentálního postižení, obecnou charakteristiku výuky anglického jazyka a výuky anglického jazyka u žáků se souběžnými sluchovými a mentálním postižením. Praktická …víceAbstract:
The diploma thesis considers the topic of English language teaching at an elementary school for pupils with concomitant hearing and mental disabilities and the possibilities of using different methods of work in the English language classroom. The theoretical part covers the topic of the hearing and the mental disability, a basic characteristic of the English language teaching and the teaching for …víceKlíčová slova
sluchové postižení komunikační systémy mentální postižení klasifikace mentálního postižení alternativní a augmentativní komunikace výuka anglického jako cizího jazyka vyučovací metody a přístupy vzdělávací programy pedagog se sluchovým postižením hearing impairment communication systems mental disability classification of mental disability alternative and augmentative communication teaching of English as a foreign language teaching methods and approaches education frameworks educator with hearing impairment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ml9ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRATUROVÁ, Žaneta. \textit{Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené} [online].
Brno, 2016 [cit. 2021-03-01]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/8ishns/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání jedince se sluchovým postižením v základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Alena Runkasová -
Kompetence v českém jazyce u pedagogů se sluchovým postižením
Lenka Kučabová -
Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání osob se sluchovým postižením a mentálním postižením
Kateřina Oharková -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Analysis of a professional jargon or terminology - English as a Corporate Language
Adela Pilátová -
The appropriate use of politeness in English as a tool for assessing studets knowledge of English
Klára Štaffová