Bc. Dalimír Wiedermann

Master's thesis

Priemysel 4.0 v digitálnom marketingu

Průmysl 4.0 v oblasti digitálního marketingu
Abstract:
Tato práce se zabývá aktuálními výzvami Průmyslu 4.0 v kontextu digitálního marketingu. V teoretické části jsou nastíněny základní premisy a na základě těchto poznatků je následně vypracována praktická srovnávací analýza. Předmětem studia je digitální marketingová agentura s cílem zjistit, do jaké míry implementace generativní umělé inteligence ovlivňuje procesy tvorby webových stránek jako produktu …more
Abstract:
This thesis investigates the current challenges of Industry 4.0 within the context of digital marketing. The theoretical part outlines the basic premises, and based on these findings, a practical comparative analysis is subsequently developed. The subject of study is a digital marketing agency, with the goal of determining the extent to which the implementation of generative artificial intelligence …more
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá súčasnou problematikou Priemyslu 4.0 v rámci digitálneho marketingu. Teoretická časť opisuje základné východiská a na jej poznatkoch je následne vytvorená praktická komparatívna analýza. Objektom skúmania je digitálna marketingová agentúra, u ktorej je cieľom zistiť, do akej miery ovplyvňuje implementácia generatívnej umelej inteligencie procesy tvorby webstránok ako …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lukáš Mazánek, Ph.D.
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON