Bc. Dalimír Wiedermann
Master's thesis
Priemysel 4.0 v digitálnom marketingu
Průmysl 4.0 v oblasti digitálního marketingu
Abstract:
Tato práce se zabývá aktuálními výzvami Průmyslu 4.0 v kontextu digitálního marketingu. V teoretické části jsou nastíněny základní premisy a na základě těchto poznatků je následně vypracována praktická srovnávací analýza. Předmětem studia je digitální marketingová agentura s cílem zjistit, do jaké míry implementace generativní umělé inteligence ovlivňuje procesy tvorby webových stránek jako produktu …moreAbstract:
This thesis investigates the current challenges of Industry 4.0 within the context of digital marketing. The theoretical part outlines the basic premises, and based on these findings, a practical comparative analysis is subsequently developed. The subject of study is a digital marketing agency, with the goal of determining the extent to which the implementation of generative artificial intelligence …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá súčasnou problematikou Priemyslu 4.0 v rámci digitálneho marketingu. Teoretická časť opisuje základné východiská a na jej poznatkoch je následne vytvorená praktická komparatívna analýza. Objektom skúmania je digitálna marketingová agentúra, u ktorej je cieľom zistiť, do akej miery ovplyvňuje implementácia generatívnej umelej inteligencie procesy tvorby webstránok ako …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lukáš Mazánek, Ph.D.
- Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Critical Examination of the Use of Artificial Intelligence as a Creative Tool in Editing and its Potential as a Creator in its own
Dimitrios Polyzos -
The Impact of Artificial Intelligence on the Art Market
Cyprian Sprawka -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
HR marketing v bankovom sektore
Viktória Rusnáková -
Marketing trends and strategies in nutrition and health
Sofia Kuliková -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia