Priemysel 4.0 v digitálnom marketingu – Bc. Dalimír Wiedermann
Bc. Dalimír Wiedermann
Diplomová práce
Priemysel 4.0 v digitálnom marketingu
Průmysl 4.0 v oblasti digitálního marketingu
Anotace:
Tato práce se zabývá aktuálními výzvami Průmyslu 4.0 v kontextu digitálního marketingu. V teoretické části jsou nastíněny základní premisy a na základě těchto poznatků je následně vypracována praktická srovnávací analýza. Předmětem studia je digitální marketingová agentura s cílem zjistit, do jaké míry implementace generativní umělé inteligence ovlivňuje procesy tvorby webových stránek jako produktu …víceAbstract:
This thesis investigates the current challenges of Industry 4.0 within the context of digital marketing. The theoretical part outlines the basic premises, and based on these findings, a practical comparative analysis is subsequently developed. The subject of study is a digital marketing agency, with the goal of determining the extent to which the implementation of generative artificial intelligence …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá súčasnou problematikou Priemyslu 4.0 v rámci digitálneho marketingu. Teoretická časť opisuje základné východiská a na jej poznatkoch je následne vytvorená praktická komparatívna analýza. Objektom skúmania je digitálna marketingová agentúra, u ktorej je cieľom zistiť, do akej miery ovplyvňuje implementácia generatívnej umelej inteligencie procesy tvorby webstránok ako …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lukáš Mazánek, Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
HR marketing v bankovom sektore
Viktória Rusnáková -
Marketing trends and strategies in nutrition and health
Sofia Kuliková -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Využití umělé inteligence v marketingu
Eva Němcová