Bc. Dalimír Wiedermann

Diplomová práce

Priemysel 4.0 v digitálnom marketingu

Průmysl 4.0 v oblasti digitálního marketingu
Anotace:
Tato práce se zabývá aktuálními výzvami Průmyslu 4.0 v kontextu digitálního marketingu. V teoretické části jsou nastíněny základní premisy a na základě těchto poznatků je následně vypracována praktická srovnávací analýza. Předmětem studia je digitální marketingová agentura s cílem zjistit, do jaké míry implementace generativní umělé inteligence ovlivňuje procesy tvorby webových stránek jako produktu …více
Abstract:
This thesis investigates the current challenges of Industry 4.0 within the context of digital marketing. The theoretical part outlines the basic premises, and based on these findings, a practical comparative analysis is subsequently developed. The subject of study is a digital marketing agency, with the goal of determining the extent to which the implementation of generative artificial intelligence …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá súčasnou problematikou Priemyslu 4.0 v rámci digitálneho marketingu. Teoretická časť opisuje základné východiská a na jej poznatkoch je následne vytvorená praktická komparatívna analýza. Objektom skúmania je digitálna marketingová agentúra, u ktorej je cieľom zistiť, do akej miery ovplyvňuje implementácia generatívnej umelej inteligencie procesy tvorby webstránok ako …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lukáš Mazánek, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON