Novinky bílé a černé techniky a formy jejich propagačního uvedení na trh (s výběrem libovolného historického období) období 2005 - 2009 – Bc. Lukáš Červenka
Bc. Lukáš Červenka
Bakalářská práce
Novinky bílé a černé techniky a formy jejich propagačního uvedení na trh (s výběrem libovolného historického období) období 2005 - 2009
The news white and black technics and their forms advertising campaign ( with selection any historical stage ) stage 2005 - 2009
Anotace:
Práce obsahuje informace o zboží označovaného bílá a černá technika za období 2005 až 2009. Je zde nastíněna role tohoto zboží na životní styl člověka a jak tato technika člověka obklopuje. V další části je nastíněn technologický pokrok a designérský vývoj techniky v reakci na požadavky dnešní společnosti. Třetí část mapuje, jak je tato technika prezentována na Českém trhu. Je zde provedena analýza …víceAbstract:
The bachelor thesis contains information about product called White and Black technique for the period 2005 to 2009. It describes the role of lifestyle goods, and how this technology surrounds the man. In the next section are outlined technological advances and design development techniques in response to the demands of today's society. The third section describes how this technique is presented on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/be6bz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKA, Lukáš. \textit{Novinky bílé a černé techniky a formy jejich propagačního uvedení na trh (s výběrem libovolného historického období) období 2005 - 2009}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/8izs8o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Präsentation und Werbung von Tomáš-Baťa-Universität
Zdeňka KADLECOVÁ -
Analysis of Personalised Content in E-Commerce
Michal Dědek -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh
Adéla Bašníková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Jednotný vizuální styl Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková