Taťána LICHÁ
Bachelor's thesis
Strategie výběru dodavatele v nákupu
Selection of a supplier in the purchase
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na problematiku nákupu v podniku, konkrétněji na strategii výběru dodavatele v nákupu. V teoretické části stručně popisuji podnik, jeho chování v tržním prostředí a nákup, nákupní proces v podniku. V praktické části představuji žákům na konkrétním příkladu strategii nebo-li postup výběru dodavatele v nákupu mnou vybrané komodity osobní ochranné pracovní prostředky …moreAbstract:
In my bachelor thesis I focused on the problematics of purchasing in the company, more specifically on strategy of selecting a supplier in purchasing. In the theoretical part I briefly describe the company, its behavior in the market environment and the purchase, the buying process in the company. In the practical part, I present to students a specific example of a strategy or the procedure of selecting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Miroslav Merenda
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LICHÁ, Taťána. Strategie výběru dodavatele v nákupu. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Analýza a komparace české a rakouské bytové politiky v letech 2009–2018 a jejich efekty na trhy s bydlením v Praze a ve Vídni
Daniel Herko -
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Fundamentální a technická analýza akciových titulů MONETA Money Bank, a.s. a Komerční banka, a.s.
Daniel Molnár -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Tržní prostředí a konkurenceschopnost PIVOVARU SVIJANY, a.s.
Jana Procházková -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Nabídka a poptávka po službách mateřských škol v České republice
Barbora Zelinková