Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013 – Viktorija Bessenyey
Viktorija Bessenyey
Bachelor's thesis
Mediální propagace kulturní události na příkladu festivalu Jeden Svět 2013
Media promotion of a cultural event on the example of One World Film Festival 2013
Abstract:
Tato práce se zabývá mediální propagací určité kulturní události a je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pojmy související s problematikou, popsány různé marketingové a propagační nástroje, značná část práce se věnuje rozboru médií, vlivům, které na ně působí a fungování mediálního trhu. V analytické části se potom zabývá konkrétním případem …moreAbstract:
This thesis deals with media promotion of certain cultural event and is divided into two parts - theoretical and analytical. In the theoretical part the main terms related to the issue are defined, various marketing and promotional tools are described, a significant part of the thesis is devoted to the description of the media, the influences that act on media, and the functioning of the media market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42560
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Barbara Hucková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
University Student Perception of Selected Cultural Ecosystem Services Provided by Rivers in Chilean Cities: Comparative Study
Michelle Puškárová -
Tracing the Impact of the Cultural Revolution on Women in Chinese Society Based on Comparative Analysis of Chosen Memoirs
Michaela Kalábová -
The Economic, Social and Cultural Development between the State of Israel and the Czech Republic
Aldar Tsybyktarov -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
MARKETINGOVÁ PROPAGACE VIDEOHRY SKRZE POŘÁDÁNÍ EVENTU
Alena Kydalková -
Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Kateryna Melnyk -
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ