Ondřej VATAŠČIN
Bachelor's thesis
Výzkum image neziskové organizace
Research on image of non-profit-making organization
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na výzkum image neziskové organizace. V úvodu práce autor seznamuje se základními pojmy marketingu a neziskového sektoru. Podrobněji teoreticky popisuje neziskovou organizaci, její členění a základní chod organizace. Dále autor popisuje základy marketingového výzkumu a image. V další části práce prezentuje organizaci KONTAKT bB včetně její struktury a historie. Autor se …moreAbstract:
The presented project is focused on the research of the image of non-profit organization. In the introduction, the author introduces the basic concepts of marketing and the nonprofit sector. In more detail he theoretically describes the non-profit organization, its structure and basic operations of the organization. Furthermore, the author describes the basics of marketing research and image. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VATAŠČIN, Ondřej. Výzkum image neziskové organizace. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza organizace neziskové organizace Bezobalu, z.ú.
Ludmila Bobková -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Neziskové organizace a média
Veronika Nováková -
Neziskové organizace a občanská společnost
David Hnilička -
Advokační neziskové organizace v ČR: vybrané problémy
Anna Baladová -
Neziskové organizace jako faktor regionálního rozvoje
Renáta Hornigová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná