Propagace české kultury v zahraničí – Bc. Anna-Kateřina Vízková
Bc. Anna-Kateřina Vízková
Bakalářská práce
Propagace české kultury v zahraničí
Advertising of Czech culture abroad
Anotace:
Cílem práce je zjistit stav propagace české kultury v zahraničí a zanalyzovat české instituce v zahraničí, jejichž primární misí je šíření dobrého jména České republiky a propagace české kultury. Na základě kvalitativních, polostrukturovaných rozhovorů s pracovníky center a strategickým nástrojem SWOT byla vytvořena analýza vybraných českých center Londýn, Řím a Tokio. Teoretická část vysvětluje základní …víceAbstract:
The thesis aims to find out the state of promoting czech culture abroad and analyze Czech institutions abroad, whose primary mission is to spread the good name of the Czech Republic and promote Czech culture via cultural events. Based on qualitative, semi-structured interviews with the centers' staff and the strategic tool SWOT, an analysis of selected Czech centers in London, Rome, and Tokyo was created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Návrh optimalizace skladového hospodářství ve skladu firmy IBM Client Innovation Centre Czech Republic, s.r.o.
Martin Mareš -
Propagace českého filmu v zahraničí: Od Filmexportu po České filmové centrum
Barbora Poláčková -
Propagace České republiky v zahraničí prostřednictvím Českých center
Filip Eichler -
Česká centra – sociální sítě jako součást prezentace české kultury v zahraničí
Amálie Najmanová -
Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center
Sabina Hanusová -
Propagace českého zeleného designu ve vybraných zemích EU
Gabriela Vrzalová -
České centrum v Paříži a jeho role v propagaci českého kulturního a přírodního dědicví
Nikola Skýpalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva