Social media and its role in gastronomy – Aleksandra Tolstykh
Aleksandra Tolstykh
Bakalářská práce
Social media and its role in gastronomy
Sociální média a jejich role v gastronomii
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv sociálních médií na gastronomická zařízení ve dvou regionech - České republice a Rusku. Téma bylo pokryto z obou hledisek, obchodního i zákaznického, ale více se zaměřilo na druhé. Práce obsahuje úvod do tématu s definicemi hlavních jevů, typologií sociálních médií, aktuální trendy, analýzu chování zákazníků restaurace, přehled behaviorálních záměrů a popis rozhodovacích …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the influence of social media on gastronomical facilities in two regions – Czech Republic and Russia. The topic was covered from both points of view, business side and customer side, but with more focus on the latter. Thesis contains introduction into the topic with definitions of the main phenomena, typology of social media, current trends, analysis of restaurant customer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran