Rychlá občerstvení se zaměřením na Centrum Babylon v Liberci – Bc. Hana Vajnerová
Bc. Hana Vajnerová
Bachelor's thesis
Rychlá občerstvení se zaměřením na Centrum Babylon v Liberci
Fast food with a focus on Centrum Babylon Liberec
Abstract:
Stravování formou rychlého občerstvení má rostoucí trend zejména díky dnešnímu uspěchaném stylu života. Na českém trhu se nachází velké zahraniční řetězce například McDonald nebo KFC i privátně vlastněná lokální zařízení. Jsou situovaná zejména v centrech cestovního ruchu a zábavních center. Konkurenční boj probíhá zejména na základě cen, produktového portfolia a propagace v místě prodeje. Cílem této …moreAbstract:
Fast food outlets are part of growing industry particularly due to the modern fast style of life. On the Czech market one can find huge international chains as for instance McDonald’s or KFC and also private owned local fast food outlets. Those are often placed in tourism destinations for instance amusement centers. Competition run based on price, product portfolio and in store promotion. The aim of …moreKeywords
Stravování rychlá občerstvení trendy v rychlém občerstvení produktové portfolio zavedení nového produktu propagace v místě prodeje narozeninové oslavy Gastronomy fast foods trends in fast food industry product portfolio intorduction of new product promotion at the point of sale birthday party
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12679/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do -
Vliv implicitní odměny na zákazníka v Point of Sale
Sandra Holubová -
Vliv implicitní odměny na chování zákazníka na Point of Sale
Miluše Rohlová -
POINT OF SALE MARKETING V ČESKÉM PROSTŘEDÍ
Veronika Vavřinová -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Trendy v distribuci hudby se zaměřením na nezávislá hudební vydavatelství v ČR
Antonín Myslivec -
Současné trendy v českém hudebním průmyslu
Daniel Šubrt -
Nové trendy a inovace ve stravování na cestách se zaměřením na segment motoristů
Luboš Caninec