An Analysis of the Exportation of Kosher Products of the Company RUDOLF JELÍNEK a.s., Focusing on Entering the Israeli Market. – Martina ŠIŠKOVÁ
Martina ŠIŠKOVÁ
Bakalářská práce
An Analysis of the Exportation of Kosher Products of the Company RUDOLF JELÍNEK a.s., Focusing on Entering the Israeli Market.
An Analysis of the Exportation of Kosher Products of the Company RUDOLF JELÍNEK a.s., Focusing on Entering the Israeli Market.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of foreign trade, which is looked at from the theoretical point of view as well as from the practical. The theoretical part describes the reasons of organizations to enter foreign markets and also different market entry strategies. The practical part contains analyses of the company RUDOLF JELÍNEK a.s. through SWOT analysis; and the Israeli market, by means …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem zahraničního obchodu, na které je pohlíženo jak z pohledu teoretického, tak i praktického. Teoretická část popisuje důvody vstupu organizací na zahraniční trhy a také různé formy vstupu. Následná praktická část obsahuje analýzu společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. pomocí SWOT analýzy a izraelského trhu prostřednictvím PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Získané …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19590
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIŠKOVÁ, Martina. \textit{An Analysis of the Exportation of Kosher Products of the Company RUDOLF JELÍNEK a.s., Focusing on Entering the Israeli Market.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/8jxfcg/.
Jak správně citovat práci
ŠIŠKOVÁ, Martina. An Analysis of the Exportation of Kosher Products of the Company RUDOLF JELÍNEK a.s., Focusing on Entering the Israeli Market.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge